تعرفه طراحی کاتالوگ ۱۴۰۳

ابتدا عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی کاتالوگ را برسی می‌نماییم و در ادامه تعرفه طراحی کاتال،گ را اعلام می‌نماییم.

همچنین در ادامه همین مطلب می‌توانید با انواع کاتالوگ آشنا شوید ، کاربرد هر یک را برای شما شرح داده‌ایم.

تعرفه طراحی کاتالوگ به عوامل زیادی بستگی دارد و این عوامل هر کدام به تنهایی باعث می شود تا قیمت نهایی دچار تغییر شود.

ما از شما عزیزان خواهش می‌کنیم تا با در نظر داشتن عوامل متعدد این موضوع را مد نظر داشته باشید.

بررسی عواملی که بر قیمت طراحی کاتالوگ تأثیر دارند:

  1. طراحی جلد

  2. تعداد صفحات

  3. میزان جزئیات و اطلاعات موجود در کاتالوگ

  4. مدت زمان تحویل

  5. جنس کاغذ

طراحی جلد

طراحی جلد کاتالوگ که خود شامل طراحی جلد، پشت جلد و در صورت نیاز طراحی عطف می باشد که برای شروع ۳ اتود از طراحی مد نظر طراحان به مشتری ارائه شده و با تایید یکی از اتودها توسط کارفرما، طراحی اصلی در سایز مد نظر آغاز می گردد.

طراحی صفحات داخلی

تعداد صفحات کاتالوگ نیز بر قیمت طراحی آن تأثیر دارد. برای مثال، یک کاتالوگ با تعداد صفحات بیشتر، نیاز به زمان و تلاش بیشتری برای طراحی و چاپ دارد که این می‌تواند.

طراحی صفحات داخلی معمولا به سبک های متفاوتی انجام می پذیرد:

  • سبک مینیمال
  • سبک متنوع
  • سبک ژورنالی
  • سبک مدرن
  • سبک شیک و لوکس
سبک مینیمال

که با استفاده از رنگ‌های ساده و طرح‌های ساده و کم تزئین، به ظاهری مینیمال و مدرن دست می‌یابد.

سبک متنوع

که با استفاده از ترکیب چندین سبک مختلف طراحی، به یک دیدگاه خلاق و متنوع دست می‌یابد.

سبک ژورنالی

که با استفاده از الگوهای چندرنگ و طرح‌های پویا به یک حالت دست ساز و دست نویس شبیه به ژرنال‌های دست ساز دست می‌یابد.

سبک مدرن

که با استفاده از طرح‌های شیک و مدرن، به یک ظاهر تمیز و ساده دست می‌یابد.

سبک شیک و لوکس

که با استفاده از استفاده از رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و طرح‌های لوکس، به یک ظاهر شیک و لوکس دست می‌یابد.

در کل، طراحی کاتالوگ با توجه به نوع فعالیت شما و با توجه به مشتریان هدف، می‌تواند در یکی از سبک‌های فوق یا ترکیبی از آن‌ها صورت گیرد.

در ادامه نمونه کارهای انجام شده توسط کانون تبلیغاتی وریا را مشاهده می‌کنید و همچنین سوالاتی که ممکن است برای شما هم پیش بیاید، پاسخ داده  شده است.

میزان جزئیات و اطلاعات موجود در کاتالوگ

میزان جزئیات و اطلاعات موجود در کاتالوگ به هدف کاتالوگ و مخاطب هدف آن بستگی دارد.

در اینجا چند نمونه از انواع کاتالوگ و میزان جزئیات و اطلاعات موجود در آنها آورده شده است:

  • کاتالوگ‌های محصول: این نوع کاتالوگ برای معرفی محصولات یک شرکت به مشتریان استفاده می‌شود. جزئیات موجود در این نوع کاتالوگ معمولاً شامل موارد زیر است:
    • عکس محصول
    • نام محصول
    • شماره محصول
    • شرح مختصری از محصول
    • مشخصات فنی محصول
    • قیمت محصول
    • اطلاعات تماس شرکت
  • کاتالوگ‌های خدمات: این نوع کاتالوگ برای معرفی خدمات یک شرکت به مشتریان استفاده می‌شود. جزئیات موجود در این نوع کاتالوگ معمولاً شامل موارد زیر است:
    • شرح مختصری از خدمات
    • مزایای استفاده از خدمات
    • قیمت خدمات
    • اطلاعات تماس شرکت
  • کاتالوگ‌های شرکت: این نوع کاتالوگ برای معرفی یک شرکت به مشتریان بالقوه، سرمایه‌گذاران یا شرکا استفاده می‌شود. جزئیات موجود در این نوع کاتالوگ معمولاً شامل موارد زیر است:
    • تاریخچه شرکت
    • ماموریت و چشم‌انداز شرکت
    • محصولات یا خدمات شرکت
    • جوایز و افتخارات شرکت
    • اطلاعات تماس شرکت

مدت زمان تحویل کاتالوگ

مدت زمان تحویل کاتالوگ به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • پیچیدگی طراحی: کاتالوگ‌هایی با طراحی ساده که از تصاویر و گرافیک‌های ابتدایی استفاده می‌کنند، به زمان کمتری برای طراحی نیاز دارند و می‌توان آنها را سریعتر تحویل داد.
  • حجم محتوا: کاتالوگ‌هایی با محتوای کم (تعداد صفحات و متن) به زمان کمتری برای طراحی نیاز دارند و می‌توان آنها را سریعتر تحویل داد.
  • نوع چاپ: چاپ دیجیتال سریعتر از چاپ افست است.
  • تیراژ: برای تیراژهای بالا به زمان بیشتری برای چاپ کاتالوگ نیاز است.
  • خدمات اضافی: اگر به خدمات اضافی مانند عکاسی، نویسندگی یا ترجمه نیاز دارید، این امر به زمان تحویل اضافه می‌شود.
  • برنامه کاری طراح یا شرکت طراحی: اگر طراح یا شرکت طراحی شلوغ باشد، ممکن است زمان بیشتری برای تحویل کاتالوگ شما نیاز داشته باشد.

به طور کلی، می توان انتظار داشت که یک کاتالوگ ساده 4 صفحه‌ای در عرض 1 تا 2 هفته طراحی و چاپ شود.

کاتالوگ‌های پیچیده‌تر با محتوای بیشتر و تیراژ بالاتر ممکن است به 4 تا 6 هفته یا بیشتر زمان نیاز داشته باشند.

در اینجا چند نکته برای اطمینان از اینکه کاتالوگ خود را به موقع دریافت می‌کنید، آورده شده است:

  • از ابتدا با طراح یا شرکت طراحی در مورد جدول زمانی خود صحبت کنید.
  • تاریخ دقیق تحویل را در قرارداد خود ذکر کنید.
  • به طور مرتب با طراح یا شرکت طراحی در تماس باشید تا از پیشرفت پروژه مطلع شوید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکلی، سریعاً با طراح یا شرکت طراحی صحبت کنید.

جنس کاغذ

  • کاغذ معمولی: کاغذ معمولی ارزان‌ترین نوع کاغذ است که برای کاتالوگ‌هایی با کیفیت پایین‌تر استفاده می‌شود.
  • کاغذ گلاسه: کاغذ گلاسه کیفیت بالاتری دارد و برای کاتالوگ‌هایی که ظاهر جذاب‌تری می‌خواهند استفاده می‌شود.
  • کاغذهای خاص: کاغذهای خاص مانند کاغذ کتان یا کاغذ فتو برای کاتالوگ‌هایی که حس لوکس و منحصر به فردی می‌خواهند استفاده می‌شود و قیمت بالاتری دارند.

تعرفه طراحی کاتالوگ ۱۴۰۳

با طراحی حرفه‌ای کاتالوگ، تجربه‌ای بهتر از محصولات و خدمات خود به مشتریانتان ارائه دهید

تا ۱۰ صفحه
۲ میلیون
بابت طراحی جلد
بابت هر صفحه:?
۱ زبان ۷۰۰،۰۰۰ تومان
۲ زبان ۸۰۰،۰۰۰ تومان
۳ زبان ۹۰۰،۰۰۰ تومان
تا ۲۰ صفحه
۲ میلیون
بابت طراحی جلد
بابت هر صفحه:?
۱ زبان ۶۰۰،۰۰۰ تومان
۲ زبانه ۷۰۰،۰۰۰ تومان
۳ زبانه ۸۰۰،۰۰۰ تومان
۲۰+ صفحه
۲ میلیون
بابت طراحی جلد
بابت هر صفحه:?
۱ زبان ۵۰۰،۰۰۰ تومان
۲ زبان ۶۰۰،۰۰۰ تومان
۳ زبان ۷۰۰،۰۰۰ تومان
کمپانی پروفایل
۲ میلیون
بابت طراحی جلد
بابت هر صفحه:?
۱ زبان ۷۰۰،۰۰۰ تومان
۲ زبانه ۸۰۰،۰۰۰ تومان
۳ زبانه ۹۰۰،۰۰۰ تومان

مراحل انجام کار طراحی کاتالوگ

اینفوگرافی

 

نمونه کار طراحی کاتالوگ

در ادامه برخی از نمونه کاتالوگ های طراحی شده توسط دپارتمان گرافیک کانون تبلیغاتی وریا را مشاهده می‌کنید.

همچنین برای هماهنگی جهت عکاسی صنعتی و ارتباط با دپارتمان طراحی گرافیکی می توانید با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی کاتالوگ

سعی کردیم در زیر، برخی از سوالات پر تکرار شما عزیزان را در خصوص طراحی کاتالوگ، پاسخ دهیم.

پیشنهاد می‌کنم حتما قیمتهای مصوب انجمن طراحان گرافیک رو از این لینک ببینید تا متوجه بشید قیمتهای ما کاملا مناسب هست

زمان تحویل کاتالوگ به عوامل زیادی بستگی دارد. مانند: تعداد محصولات شما، نوع طراحی که مد نظر شما هست. تعداد صفحات و …

تا زمانی که فایل کاتالوگ شما نزد ما باشد امکان تغییر وجود دارد. که البته شامل هزینه می‌شود.

نوع طراحی کاتالوگ چاپی و کاتالوگ آنلاین باهم متفاوت است. ما هر دو را انجام می‌دهیم. اما شما باید قبل از شروع طراحی بدانید که چه نسخه‌ای (چاپی یا آنلاین) مدنظرتون است

بله. ما در کانون تبلیغاتی وریا تیم تخصصی برای انجام این کار داریم که عضو رسمی انجمن عکاسان صنعتی ایران نیز هستند. کافیه برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بله، حتما. یه نمونه از کاتالوگ دیجیتال هست که میتونید اونو بزارید تو سایتتون و مخاطب رو با معرفی دکمه توی صفحاتتون اونهارو به جاهایی که مد نظرتون هست منتقل کنید. مثلا آدرس شبکه های اجتماعیتونو بزارید و با کلیک روی اونها، وارد شبکه های اجتماعیتون بشن. به زودی یه مقاله در مورد کاتالوگ‌های هوشمند براتون آماده میکنیم که کاملا متوجه بشد.

بله. یکی از تخصص های ما طراحی کاتالوگ های هوشمند هست. نمونه کارهایی ما در همین صفحه وجود داره (تحت عنوان کاتالوگ هوشمند) و همچنین می‌تونید وارد قسمت رزومه ی ما بشید و کاتالوگ هایی که برای خودمون هم طراحی کردیم و همین قابلیت ها رو داره، مشاهده کنید.

مزایای داشتن یک کاتالوگ حرفه ای

داشتن یک کاتالوگ حرفه‌ای از محصولات شما می‌تواند به شما در بازاریابی و فروش محصولاتتان کمک کند. در ادامه به برخی از مزایای داشتن یک کاتالوگ حرفه‌ای اشاره خواهیم کرد:

در کل، داشتن یک کاتالوگ حرفه‌ای می‌تواند به بهبود فروش و پیشرفت کسب و کار شما کمک کند. با ارائه اطلاعاتی جامع و دقیق درباره محصولات خود، شما می‌توانید به مشتریانتان کمک کنید تا تصمیم به خرید بهتری بگیرند و در نتیجه، به افزایش فروش شما منجر شوند.

مشاوره رایگان

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند. با تکمیل و ارسال فرم زیر با ما در ارتباط باشید.